[Pardus-kullanicilari] Login olduktan 5-10 sn sonra tekrar login ekranına düşüyorum

Yılmaz Bilgili liste at yilmazbilgili.com
11 Ağu 2007 Cmt 16:05:27 EEST

Sercan AYYILDIZ wrote On 11-08-2007 14:58:

> Merhaba Arkadaşlar,
>
> Dün bazı paketleri yüklemek için seçtim, yükleme uzun sürecek diyede
> bilgisayarı bıraktım. Sabah baktığımda bilgisayar kendini beklemeye
> almış. Beklemeden bir türlü çıkamadı. Zaten bu sorun sürekli oluyor.
> Bilgisayarın disk ve wireless ışığı yanıyor ama ekran bir türlü
> açılmıyor böye durumlarda da mecburen power tuşuna basarak kapatıyorum
> bilgisayarı. Yine öyle yaptım, açıldı. Login ekran geldi login oldum,
> ekran bir karardı geldi derken tekrar login ekranına düştüm.
> bilgisayarı bir kaç kere restart edip denedim ama sonuç aynı. Şifreyi
> [...]

Merhaba,

Diskinizde yer kalmamıştır büyük ihtimalle. Login ekranında Ctrl+Alt+F1
ile bir numaralı konsola geçin. root kullanıcı adı ile login olun.
/var/cache/pisi/packages altındaki öncelikle eski paketleri elle silin.
Sonra Ctrl+Alt+F7 ile grafik login ekranına geçip yeniden login olmayı
deneyin.

Kolay gelsin.