[Pardus-kullanicilari] pardus

TalgaNlı Çakrak BuşguT talganlicakrakbusgut at gmail.com
12 Ağu 2007 Paz 00:28:34 EEST

On Saturday 11 August 2007 22:05:31 Abdulcelil SIRMA wrote:
>  vala beryl hakkında soliyceklerim pek yok ama memnuniyete gelince 3
> gün oncesine kadar bende pardustan memnundum ama görülen oki hevesim
> gittikçe kırılıyor.
> daha çok hevisimin kırılması pardustan değil. o daha
> çocuk yeni doğdu elinden de tutmaya çalışıyoruz
> yürümeyi öğrensin diye.
> ama şu anda bilgisayarımda sadece pardus yüklü. bi vindows
> lazım oldu. nedense benim bilgisyarımda vindovs kendi ntfs
> sisteminde bile yüklenmiyor. tanımıyo
> anlamadığım bi şekilde. vmware kurmaya
> çalışıyorum tam 3 gündür geceli gündüzlü.
> [...]

Merhaba,

Bence açılışta berly fikri pek sağlıklı değil...
Şöyle ki;

Herkes deneyimli kullanıcı değil veya herkesin donanımı berly desteklemiyor.
Ayrıca berly artık (nedendir bilmiyorum) desteklenmiyor.
Bu veya benzeri yapılacak işlemler kurulumu uzatacağından doğru
olmayacaktır...

--
TalgaNlı Çakrak BuşguT