[Pardus-kullanicilari] pardus

TalgaNlı Çakrak BuşguT talganlicakrakbusgut at gmail.com
11 Ağu 2007 Cmt 23:36:10 EEST

On Saturday 11 August 2007 22:49:54 Selim Tavşan wrote:
> 11.08.2007 tarihinde Abdulcelil SIRMA <abdul_celil at email.com> yazmış:

> merhaba,
>
> hiç vmware kullanmadım ama "virtualbox" ile Pardus'ta bir dünya Linux
> dağıtımı denedim. bence onunla windows kurmayı deneyin.
> o konuda takıldığınız bir yer olursa daha fazla bilen olacaktır diye
> düşünüyorum. ayrıca bu liste dışında IRC #pardus kanalından da
> bilgi alabileceğiniz kişiler olacaktır, vmware için isterseniz orada
> sorun...

Merhaba,

Dediğiniz gibi; O, bizim!!! yürütmeye çalışıyoruz.

En kestirme yolu (mümkünse) tüm hdd'i yeniden biçimlendirerek, Windows, Pardus
root, swap, user, NTFS yedek şeklinde biçimlendirin ve ilk Windows'u sonra
Pardus'u kurun. Sonra hata veriyorsa yeniden değerlendirelim.

--
TalgaNlı Çakrak BuşguT