[Pardus-kullanicilari] Ext2IFS-1-10c

Erkan Altan ealt78 at gmail.com
9 Ağu 2007 Per 10:20:45 EEST

Buna karşın sisteminize bulaşabilecek herhangi bir windows virüsünün windows
ile çalışırken Ext2IFS ile mount ettiğiniz bölümde bulunan dosyalarınızı
silmesi mümkündür. Bildiğim kadarıyla Ext2IFS erişim yetkilerinin denetimini
de yapmıyor. Bu nedenle eğer home bölümünüz ayrı ise sadece home bölümünüzü
mount etmenizin daha uygun olacağını söyleyebilirim. Tabii home içerisindeki
dosyalarınız hala risk altında... O yüzden iyi bir anti-virus kullanmanızda
fayda var.

Ya da en iyisi windowsunuzu virtualbox içerisinden pardus altında
çalıştırın. O zaman daha güvenli bir şekilde çalışabilirsiniz. Yine virüs
tehtidi mevcut olacaktır ama worm vs açısından güvende olursunuz ve
windows'a paylaştıracağınız dosyaları bölüm bazında değil de klasör bazında
belirleyebilirsiniz.

06.08.2007 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmış: