[Pardus-kullanicilari] Ext2IFS-1-10c

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
6 Ağu 2007 Pzt 20:10:23 EEST

Ad-Aware sistemi tara dediğinizde tüm diskteki verileri tarar windows veya
başka bir işletim sistemi olmuş farketmez.Pardus a zarar verir mi? Ad-Aware
nin taraması virüs ve spamlara odaklı olduğu için ve de windows ve linux un
yazılım ve işletim farklılıklarından (su ile zeytinyağı karışmayacağı gibi)
etkilemesi olası değil.Windows diskinizin bir başka bölümünde çalıştığından
bunun üzerine kuracağınız programların da Pardus a etki yapması olası
değildir.Kolay gelsin

06.08.2007 tarihinde Osman BAYBAGAN <obaybagan at gmail.com> yazmış: