[Pardus-kullanicilari] xvidcap çalýþmýyo r?=

Besim Durgun bdurgun2 at yahoo.co.uk
8 Ağu 2007 Çar 22:37:51 EEST

Komut verirken Alt F2 "gvidcap" demeyi unutma. garip ama xvidcap komutu çalışmıyor.
Besim

kenan çetinkaya <kenancet at gmail.com> wrote: önceki versiyonun yükle
pisi it http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007.2/xvidcap-1.1.3_20060423-3-4.pisi

 08.08.2007 tarihinde Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> yazmýþ: On 08 August 2007 Wednesday 16:04:48 irfan bilgili wrote:
> iyi günler pardus ahalisi,
>
> uzun süreden sonra internette bulduðum bir yazýnýn yardýmý ile
> compiz-fusion kurabildim. diðer ekstra bazý paketleri ve programlarýda
> çalýþtýrabiliyorum. Ancak xvidcap programýný çalýþtýrdýðým zaman konsoldan
> ffmpeg ile ilgili bir sorun olduðunu bildiren inglizce bir hata iletisi
> çýkýyor. iletiyi google dan aratýnca alakasýz siteler çýkýyor. ne yaptýysam
> sorun çözülmedi
>
> xvidcap ý güncelledim, kaldýrýp tekrar kurdum codec ler ile ilgili ama
> codeclerle ilgili ne yapabilirim bilmiyorum

Yanlýþ hatýrlamýyorsam xvidcap ekran görüntülerine kaydetmek içindi. Bunun
için (k)recordmydesktop kullanabilirsiniz, kullanýmý gayet kolaydýr ve
kayýtlarý (hatýrladýðým kadarýyla) daha kalitelidir.

Ayrýca xvidcap'ýn verdiði o hata mesajýný buraya iletirseniz problem hakkýnda
 belki yardýmcý olabiliriz.