[Pardus-kullanicilari] Asus M2N-MX Ağ Arabirimi Sorunu

Harun ŞEKER sekerharun at linux-sevenler.org
8 Ağu 2007 Çar 15:14:31 EEST

Selamlar...

Asus M2N-MX anakartlı sisteme Pardus 2007.2 kurmaya çalıştığımda "Kernel
Panic - not syncing: IO-APIC  timer doesn't work! Boot with apic=debug
and send a report. Them try booting with the noapic option" şeklinde bir
hata verdi. Minimum Ayarlar seçeneği ile kurulumu tamamladım ve noapic
parametresi ile sistemi açabiliyorum. Noapic parametresi olmadığında ise
sistem açılışta yukarıdaki gibi Kernel Panic durumuna geçiyor.

Asıl sorunum bilgisayarımı reboot ettiğimde eth1, eth2,..eth11 şeklinde
ağ arabirimi numarası bir artıyor. ifconfig çıktısında birden fazla ağ
arabirimi görünmüyor fakat ağ arabimi numarası bir artıyor. ifconfig
çıktımda eth arabiriminin MAC adresinin her açılışta farklı olduğunu
görüyorum...

Bios Güncellemesi de dahil olmak üzere tüm güncellemeleri yaptım ancak
sorunum hala devam ediyor...

Çözüm önerisi olan?

Ethernet  için lspci -v bilgileri:

00:07.0 Bridge: nVidia Corporation MCP61 Ethernet (rev a2)
        Subsystem: ASUSTeK Computer Inc. Unknown device 8234
        Flags: bus master, 66MHz, fast devsel, latency 0, IRQ 89
        Memory at dfffd000 (32-bit, non-prefetchable) [size=4K]
        I/O ports at e480 [size=8]
        Capabilities: [44] Power Management version 2
        Capabilities: [50] Message Signalled Interrupts: 64bit+
Queue=0/3 Enable+
        Capabilities: [6c] HyperTransport: MSI Mapping

Saygılarımla...
Harun ŞEKER