[Pardus-kullanicilari] Çalışan CD'de Kablosuz ağa bağlanamıyor.

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
7 Ağu 2007 Sal 22:32:04 EEST

Çalışan CD'ye ilave paket yüklemek mümkün değil
diye biliyorum, yoksa bir yolu
var mı? Örneğin CD içeriğindeki pardus.img
dosyası ile oynanabilir mi?
Pardusman kullanayım istedim ama "Pardusman"
başlığı ile gönderdiğim iletideki
hatayı aldım.
Kısacası elim kolum bağlı kaldı!

07 Ağu 2007 Sal tarihinde, Selim Tavşan şunları
yazmıştı:

Access
Fragment
parola yok şeklinde

level:0

Rx
misc:35

> dikkatimi çeken kısımlar var yukarıda
kalınlaştırdım...

> Bu bağlanmayı denedikten sonraki durum değil mi?
WPA ile bağlanıyordunuz

kurulu ve servisi çalışır

> çalışan cd'de bunlar kurulu mu emin değilim ama
network-manager wpa
> desteklediğine göre kuruludur.
> servis kontrol edilebilir. eğer çalışan cd wpa
desteklemiyorsa hata
> girilmeye değer...

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da