[Pardus-kullanicilari] Çalışan CD'de Kablosuz ağa bağlanamıyor.

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
7 Ağu 2007 Sal 21:24:12 EEST

> algılıyorum
> <-----------------sinyal seviyesi sıfır

dikkatimi çeken kısımlar var yukarıda kalınlaştırdım...

Bu bağlanmayı denedikten sonraki durum değil mi? WPA ile bağlanıyordunuz
> yanlış hatırlamıyorsam, wpa-supplicant paketi kurulu ve servisi çalışır
> durumda mı?

çalışan cd'de bunlar kurulu mu emin değilim ama network-manager wpa
desteklediğine göre kuruludur.
servis kontrol edilebilir. eğer çalışan cd wpa desteklemiyorsa hata
girilmeye değer...