[Pardus-kullanicilari] Pardus Hala Yavaş Çalışıyor

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
7 Ağu 2007 Sal 21:06:50 EEST

On 07 August 2007 Tuesday 18:46:10 N C wrote:
> tekrar kurayım ama saatlerimi alıyor pardusu kurmak. cd yi yavaş hızda
> yazmaya gayret ediyorum zaten. farkeden ne olabilir?

Daha önce hızlı yazılmış CDlerle iki kez problem yaşadım, ikisi de bu listeye
sıkça gelen sorulardandı; birincisinde, Pardus'u kurdum ama makinada bir
terslik vardı, olmadık zamanlarda olmadık programlar çöküyor, makina tabiri
caizse "cozut"uyordu; ikincisinde ise görünürde bir problem olmamasına
rağmen, çok yavaş olmamakla birlikte makina alışkın olduğumdan yavaş
çalışıyordu. O yüzden yavaş yazdırıp tekrar kurun diyorum, yaşadığım
tecrübelerden dolayı..