[Pardus-kullanicilari] Pardus Hala Yavaş Çalışıyor

Burak Sezer bburaksezer at gmail.com
7 Ağu 2007 Sal 19:19:10 EEST

cd yazmaklala olcak iş değil bence.Sorun bence Pardus ile sizin
donanımınız arasında.Donanımınızın özelliklerini fazla vermemişsiniz
gördüğüm kadarıyla ama belki anakart belkide sabit disk belkide cd
sürücünüz ile ilgili bir sorun var.Başka b,r dağıtımla sorunsuz
kullandığınıza göre donanımınızda bir sorun yok.Sorun bence pardusta
yada bir ayar yapmanız gerek biostan falan....... bilemiyorum spesifik
bir sorun gibi geldi bana www.linuxquestions.org yada gentoo
forumlarında araştırdınızmı laptop modelinizi aratınız mı? özellikle
gentoo forumlarında annenizin kızlık soyadını bile bulabilirsiniz. O
derece geniş yani

N C wrote On 07-08-2007 18:4tekrar kurayım ama saatlerimi alıyor pardusu
kurmak. cd yi yavaş hızda