[Pardus-kullanicilari] pardus performansı

ok4nunal at yahoo.com.tr ok4nunal at yahoo.com.tr
7 Ağu 2007 Sal 13:19:05 EEST

Neden olmasın. Bir arkadaşım bilgisayarı günde bir saat internette haber
okumak ara sıra öğrencilerine kelime işlemciyle yazılı hazırlamak ve
oyunlar bölümündeki şu kağıt oyunlarını oynamak için kullanıyor. Onun
için asırlar geçse problem yaşamaz diye düşünüyordum. Onun bile
bilgisayarını aldığından beri iki defa formatlamak zorunda kaldım. Artık
doğru kullanmaktan amacın ne ise? Sanırım danteli üzerine sereceksin
evin bir köşesinden bilgisayar duracak o zaman bak bakalım windowsa bir
şey oluyor mu demiyorsundur.