[Pardus-kullanicilari] Pardus live ve external sabit disk?

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
4 Ağu 2007 Cmt 17:00:04 EEST

On 04 August 2007 Saturday 15:13:49 Mehmet Selim İmre wrote:
> Kusra bakmayın aklım karıştı; Live versiyonları her boot sırasında donanımı
> tanır gerekli sürücüleri yükler değil mi? Elimdeki harici diske kuracağım
> Pardus böyle olmalı yani sanki CDden boot olan bir Lİve gibi. Çünkü devamlı
> başka PClere takacağım. Ben sadece kendi program,dosya ve ayarlarımın sabit
> kalacağı ama donanım konusunda esnek ve uyumlu bir taşınabilir işletim
> sistemi yapmak istiyorum...

İşte arkadaşların açıklamaya çalıştığı da buydu. Harici diske Pardus'u
kurduktan sonra, her sistem kapanışında A ve B (bir mesajda belirtilmişti bu
dosyaların hangileri olduğu) dosyalarının silinmesini sağlarsanız, bu
dosyalar donanım tanıma sistemi tarafından açılışta tekrar oluşturulacağı
için, her açılışta donanım tanıma çalıştırmış olursunuz (ekran kartı da
dahil).