[Pardus-kullanicilari] Pardus live ve external sabit disk?

turkoglu at turkoglu.name.tr turkoglu at turkoglu.name.tr
4 Ağu 2007 Cmt 15:28:33 EEST

arkadaşlar,

ben pardus u yeni kurdum. herşey güzel fakat iki programa ihtiyacım var.

1) işyerinde MS exchange var. biz buna MS outlook ile bağlanabiliyoruz.
amacak pardus un Kmail vb. ile buna bağlanamıyorum. böyelce hem
maillerime, hem to-do list, contact, calendar ve note larıma
ulaşabiliyorum. sanıyorum evolution diye bir program varmış. bunu buldum
ama pardus a kuramadım. sanırım pisi sine ihtiyacım var. buna nasıl bir
çözüm bulabiliriz?

2) benim smartphone um var. bunu activesysnc ile aoutlook uma bağlıyorum.
böylecek mobil olarak tüm bilgilerim cebimde oluyor. bu sorunumu nasıl
çözebilirim.

bu iki sorunumu çözdüğümde pardus dan başka birşeye ihtiyacım olmayacak.
yoksa debian mı kurayım?

Recep TÜRKOĞLU