[Pardus-kullanicilari] Ekran tazeleme hızı mevzusu

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
30 Nis 2007 Pzt 00:10:57 EEST

belirtiğiniz donanım linux ile uyumlu;
 http://www.intellinuxgraphics.org/documentation.html

isteğiniz çözünürlük için root olarak
915resolution
komutunu kullanmayı deneyin.
kolay gelsin.
ekranınızın desteklediği tüm modlar için.
915resolution -l
aşağıdaki link işinizi görecektir.

http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/2006-October/007007.html

not:
ekran çözünürlüğü için bahsedilen hata(hata olarak algılanan)  kde nin ekran
frekansının yanlış yazması aslında nvidia nın nvidia-setting programını
kullanarak ekran özelliklerini daha verimli kullanılıyor.

29.04.2007 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: