[Pardus-kullanicilari] Ekran tazeleme hızı mevzusu

selim ok selimok at gmail.com
29 Nis 2007 Paz 00:58:50 EEST

Rahmi Bey,
Bildiğiniz gibi şirketlerin çoğu açık kaynağa ve haliyle Linux'a gerekli
ilgi ve desteği vermiyorlar. Çoğu monitor bilgileri kullanıcılar tarafından
oluşturuluyor ve gerekli yerlere iletiliyor. Monitörünüz'ün sizin
istediğiniz çözünürlüğe ait bilgileri veritabanında yer almıyor demek ki.
Herşeyin gönüllülük çerçevesinde yürüdüğü bu sistemde (özgür ve açık kaynak
sistemi diyelim) malesef mükemmellik en son beklenecek şey. Ancak yavaş
yavaş yerine oturuyor.

http://www.pro-linux.de/forum/viewtopic.php?t=1021575&sid=fa263fe6ebca3a7caa83c5948462c1edadresinde
aynı monitörü kullanan kişi şu ayarları vermiş.
Modeline "1600x1200" 220.00 1600 1616 1808 2080 1200 1204 1207 1244 +hsync
+vsync
(yanlış hatırlamıyorsam Section Monitor kısmına yerleştirilmesi gerekiyordu
bunun.)

Bunu
Modes "1280x1024" "800x600" ...
satırına
Modes "1600x1200" "1280x1024" "800x600" ...
şeklinde eklemeyi unutmayın.

İyi çalışmalar,
Selim

28.04.2007 tarihinde Rahmi Lale <rahmi.lale at biotech.ntnu.no> yazmış: