[Pardus-kullanicilari] þifre girememe problemi

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
29 Nis 2007 Paz 23:22:38 EEST

su ile sisteme girmeniz için daha önce sisteme bağlı olmanız gerekli.
yazdığınızdan sisteme hiç giremediğinizi anlıyorum. yanılıyorsam düzeltin.
konsol ekranında iken
root
yazıp enter tuşuna basın daha sonra şifreyi girmeyi deneyin

home/ferit/.kde3.5/share/config/
dizine erişim hakkınızı kontol edin. dizin olmayabilir eğer yoksa elle
oluÅŸturun
kolay gelsin.

29.04.2007 tarihinde Ferit Mayat�rk <fmayaturk at yahoo.de> yazmış: