[Pardus-kullanicilari] ifre girememe problemi

Ferit Mayat�rk fmayaturk at yahoo.de
29 Nis 2007 Paz 01:39:25 EEST

merhabalar
daha önce http://forum.pardus-linux.org/viewtopic.php?t=3470&highlight= adresinde anlattığım şekilde bazı kullanıcı oturumlarında kde'yi başlatamama sorunum vardı. benzer sorun başka bir kullanıcıda meydana geldiğinde home/misafir/.kde3.5 dosyasını silerek o oturumu kurtarmıştım. aynı yöntemi esas sorun yaşadığım oturumda denemeye kalktım. sonuç alamadım. daha sonra konsoldan root yetkisiyle home dizinindeyken rm -rf ferit komutuyla ordaki dosyaları komple silip oturumu tekrar açtığımda temiz bir dizinle karşılaşmayı ümit etmiştim. sonuç: oturum sorunsuz açıldı ancak bazı programları çalıştırmak istediğimde gene aşağıdaki uyarıyı aldım.
Ayarlar kaydedilmeyecek.
“home/ferit/.kde3.5/share/config/ksplashrc” yapılandırma dosyası üzerine yazılamıyor.
“home/ferit/.kde3.5/share/config/kdeglobals” yapılandırma dosyası üzerine yazılamıyor.
Lütfen sistem yöneticinizle görüşün.

bunun üzerine bu sorunlu oturumdan tamamen kurtulmaya karar verdim. sağlam bir oturum açtım. o oturumdayken tasma -> sistem seçenekleri -> kullanıcı yöneticisini açtım. oradan ferit oturumunu kaldırdım. bir sonraki pardusu açışımda gördüğüm manzara şöyleydi: şifre giriş ekranında sağ tarafta kullanıcı listesi yoktu. kullanıcı adı kısmında en son oturum açtığım kullanıcı ismi duruyordu. şifresini girdim şifreyi kabul etmedi. başka kullanıcıları denedim. onların da şifrelerini kabul ettiremedim. ctrl-alt-F1 ile konsola düşüp orada tüm kullanıcılarla oturum açmayı denedim. gene şifreleri kabul ettiremedim. su yazdım, yönetici şifremi de kabul etmedi. incorrect password deyip duruyor. klavye doğru çalışıyor. herhalde şifrelemeyi yapan-çözen programa zarar verdiğimi düşünüyorum. bu arada bu işlemleri yapmadan birkaç gün öncesinde pardus 2007'yi güncellemeyle 2007.1 felis chaus yaptığımı belirteyim.
 yani sistemimin güncellemeleri tamdır.
bu sorunun çözümü var mıdır yoksa fazla yorulmadan pardusu yeniden mi yükleyeyim?
Ferit MAYATÜRK

Ferit MAYATÜRK

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta'da
http://tr.mail.yahoo.com