[Pardus-kullanicilari] KurlumSorunu(tüm onerileri denedim)

Mehmet Dogan Kakici kakici at gmail.com
28 Nis 2007 Cmt 22:41:37 EEST

Ekran sorununu çözebilen yok mu arkadaşlar bende aynı dertteyim CTRL+ALT+F1
ile bazen bi anlık giriyo ama kod yazlacak kadar durmuyo kapanıyo gibi oluyo
fakat açık bir tek CTRL+ALT+DEL ile reset atılabiliyor. Şaşırıyorum
laptoplara kurmadan mı piyasaya sürüldü. Pardus 2007 ve 2007.1 i her şekilde
kurdum ama aynı durum devam ediyor. napıcam yani yavur malımı kullanacam :(