[Pardus-kullanicilari] KurlumSorunu(tüm onerileri denedim)

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
28 Nis 2007 Cmt 14:20:40 EEST

> Intel Core 2 Duo T5500 1,66 GHz 667 Mhz 2MB,
> 512MB DDR2 533  Mhz, 80 Gb SATA 5400 Rpm Paylaşımlı 128 SIS MİRAGE
> GRAPHİCS, 15.4 " PARLAK EKRAN WXGA 1280*800."
>     raise GUIException.-("cant find a storage device!")
> en son yazan ("cant find a storage device!") ve Ubuntunun da
> partision yapacak harddisk bulamaması beni şüphelendiriyor. Acaba
> bios hatası veya microsoft un bi komplosumu :P

 BIOS hatası olabilir. BIOS unuzda AHCI ya da SATA ile ilgili ayarlar
varsa onları kurcalamayı denemenizi öneririm. Bir de kernel
parametreleri deneyebiliriz. Parametre eklemek için grub da (daha ilk
gelen menüde dil seçeneğini seçtikten sonra)

 Kurulum seçeneğinin üzerine gelin, e tuşuna basın, kernel satırına
gelin, e tuşuna basın, satırın sonuna ilgili parametreyi yazın, enter
tuşuna sonra da b tuşuna basın.

 Deneyebileceğiniz seçenekler

 all-generic-ide
 nolapic
 noapic
 noacpi ( ya da acpi=off )
 pci=noacpi

 tek tek ya da birbirleriyle beraber yazmayı deneyin. Ben olsam ilk
önce pci=noacpi ve all-generic-ide yi (tek tek ve bir arada) denerdim.