[Pardus-kullanicilari] Benq KurlumSorunu

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
26 Nis 2007 Per 00:05:33 EEST

pardus kurlum cd isi kurulum sırasında standart bazı sabit ayarları
kullanır. ör: ekran 1024*768 formatında olması gibi. kurmak istediğiniz
bilgisayar cd ile gelen default ayarları tam uygulayamıyor.

kurulum esnasında grub menusune girerek bunu değiştirebilirsin.

title Pardus 2007.1 [2.6.18.8-83]
root (hd0,0)
kernel (hd0,0)/boot/kernel-2.6.18.8-83 root=/dev/hda1
video=vesafb:nomtrr,pmipal,ywrap,1024x768-32 at 60

1024x768-32 at 60 yerine 800x600 yada 1024x768-16 at 60 koyup deneyin

daha fazla bilgi için;

http://www.belgeler.org/howto/grub-kullanimi_menu.html
http://tr.pardus-wiki.org/Pardus:A%C3%A7%C4%B1l%C4%B1%C5%9F_Sistemi

kolay gelsin.