[Pardus-kullanicilari] Benq KurlumSorunu

Uygar UZUNHASAN uygaruzunhasan at yahoo.com
25 Nis 2007 Çar 14:44:15 EEST

BenQ A51 LapTop a Pardus2007 ve 2007.1 kurmayı denedim ancak jurulum seçenekleri (Standart ekran, minumum ayar) gibi seçeneklerden sonra ne yarsam yapayım ekran karıncalanmaya başlıyor ctrl- , ctrl alt- deniyorum olmuyor. Yalnızca minimum ayarları tercih ettiğimde ctrl alt f1,f2,f3 gibi tuşlarla komut ekranlarına geçmeyi başardım ancak orda da bişey yapamadım. diskimin c: bölümünde windows var. d: bölümünü ikiyr bölüp birine pardus yüklemek istiyorum. Bir çözümü olan var mı? (masa üstü bilgisayarıma aynı cd ile kurulum gerçekleştirdim. ben ekran kartından şüpheliyim.)
Intel Core 2 Duo T5500 1,66 GHz 667 Mhz 2MB, 512MB DDR2 533  Mhz, 80 Gb SATA 5400 Rpm Paylaşımlı 128 SIS MİRAGE GRAPHİCS, 15.4 " PARLAK EKRAN WXGA 1280*800.

Uygar UZUNHASAN
uygaruzunhasan at yahoo.com