[Pardus-kullanicilari] Programlama

Serbulent UNSAL serbulentu at gmail.com
24 Nis 2007 Sal 18:43:04 EEST

Merhaba,

Bunlara ek olarak MONO direkt olarak c/c++ geliştirme ortamı değildir.
MONO .NET in açık kodlu bir gerçekleştirimidir.

Gambas ise Linux için  Görsel bir Basic  geliştirme ortamıdır  (
Visual Basic gibi ) .

Derleme işi en basitinden şöyle yapılır;

gcc -o cikti_dosyasi  kodlar.cpp

sonuçta oluşacak derlenmiş programı;

./cikti_dosyasi diyerek çalıştırabilirsiniz.

24.04.2007 tarihinde cem sonmez <cemosonmez at gmail.com> yazmış: