[Pardus-kullanicilari] firefox bankalar

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
24 Nis 2007 Sal 11:40:35 EEST

selam Kilic Bey,

Soylediklerinize katilmakla birlikte, genelde sirketler, pazar payi
yuksek olan tarayici icin sitelerini gelistiriyorlar, eger daha fazla
paralari varsa diger tarayicilar icin de zaman/para harcayip onlarda
da duzgun gorunmesini sagliyorlar. IE su anda %90'larin uzerinde pazar
payina sahip olunca da durum boyle oluyor.

Ne yazik ki bu MS monopol'unun bir yan etkisi. Standartlara uygun
tarayici yazmadiklari icin bu sorunlarla karsilasiyoruz.

Vakif'a bu konu iletilip, Firefox'ta da calisacak sekilde duzeltmeleri
istenebilir, olumlu yaklasacaklarini dusunuyorum.

Eger olmazsa, ies4linux (wiki'de var anlatimi) ile IE kullanilabilir.

Emre