[Pardus-kullanicilari] firefox bankalar

Bahri Meriç CANLI bahri at canli.info
24 Nis 2007 Sal 11:37:56 EEST

Merhaba

Burda birçok web sitesi yöneticisi/tasarlayıcısı kişilerin baktıkları
ilk şey kullanım oranları ve türkiyede diğer web tarayıcılarının
kullanım oranı ie kullanım orana (en kötümser tahminle ~%80)  göre çok
düşük durumda. (firefox dışındaki tarayıcılar genelde dikkate bile
alınmıyor)

İkinici nedende bilgisizlik sanrım.  İsmi lazım değil bir bankaya neden
firefox'u desteklemediklerini sormuştum. "Firefox işletim sistemini
desteklemek için çalışmalarımız sürüyor" şeklinde bir yanıt gelmişti.

Sonuç olarak ie dışındaki web tarayıcıları desteklemek için
harcayacakları iş gücünü başka yerlerde kullanmayı tercih ediyorlar.
Tamamen bir tercih meselesi.

İyi çalışmalar

kilic koken yazmış: