[Pardus-kullanicilari] man sayfalarını yazdırmak

selim ok selimok at gmail.com
17 Nis 2007 Sal 15:02:18 EEST

Aman efendim böyle alınganlıklar yapmayın :) Listelerde yazılan şeyler
yanlış anlamaya çok müsait, malum ne ses tonu var ne mimikler var. Her zaman
olumlu tarafından anlamak lazım. Serdar Bey'in kızarak söylediğini
sanmıyorum.
Ayrıca dövmek ne demek, kimse kimseyi dövmez bu listede :) Yardımlaşıyoruz
güzel güzel.

Umarım böyle yanlış anlaşılmalar tekrar etmez.

İyi çalışmalar,
Selim

17.04.2007 tarihinde Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> yazmış: