[Pardus-kullanicilari] man sayfalarını yazdırmak

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
17 Nis 2007 Sal 14:40:39 EEST

On Tuesday 17 April 2007 14:20:00 serdar soytetir wrote:

> Linux kılavuz indisi yazan sayfayı açmanın bir anlamı var mıdır sizce?
> Bahsettiğiniz ayrıntıyı man:/komut şeklinde zaten bir önceki ileti ile
> açıklamıştım.

İyi dövün öyleyse beni. Dikkat ettiyseniz Ben açıklamamı sizin man:/komut
iletinize cevap olarak yazmadım. Sadece oradaki o küçücük detayı gösterdim.
Linux kılavuz indisini insanların görmesinde bir sakınca mı var ki? man:/man
komutuyla yol göstererek sizin ne amaçladığınızı benim anlayamamış olmam
mümkün değil mi?

Benim posta kutumda binlerce posta olduğu için ben sizin postanızı mesajımı
gönderdikten sonra gördüm, belki geçerli bir mazeret değil ama, bu büyük
hatamdan dolayı sizden binlerce kez özür diliyorum, lütfen beni bağışlayınız
yüce efendim.