[Pardus-kullanicilari] Ynt: Re: system recovery..

meov meov at mynet.com
17 Nis 2007 Sal 01:06:42 EEST

Gördüğüm manzara : Pc ilk kurulduğu gibi sistem dosyalarından
ibaret..HAL.DLL de system 32 dosyasının içerisinde gözüküyor... 17 GB lık
dosyalarım olması gereken yerde yok  ^ belgelerim ^ dosyasının içinde
( çok önemli değil yedeklemiştim ) xp home edit... sistemimi açmak için xp
cd sini takmam yeterli olurmu ??  ya da en doğrusu ne
yapmaktır....  Teşekkürler..