[Pardus-kullanicilari] USB modemi tanitmaya calistiktan sonra, internete erisemiyorum

selim ok selimok at gmail.com
17 Nis 2007 Sal 00:23:12 EEST

Bilgim dahilinde tüm çıktılarınız sorunsuz görünüyor.Daha önce çalışıp şimdi
çalışmiyor olması gerçekten garip. Hem de IP alabiliyorsunuz. Ancak veri
akışı olmuyor...
Acaba wep/wpa/vpn gibi şifreli bir bağlantı mı yapıyorsunuz?
Bütün gruplara dahil olan yeni bir kullanıcı yaratıp (tasma > sistem >
kullanıcı yöneticisi) o kullanıcı ile internete bağlanmayı deneyebilir
misiniz?

Sanırım benimde tahminlerimin son noktası bu :) Umarım bilen biri çıkıp
yardımcı olur.

İyi çalışmalar,
Selim