[Pardus-kullanicilari] Ktorrent hakkinda

Orhan Polat orhanpolat at gmail.com
17 Nis 2007 Sal 00:14:40 EEST

Baya bir detaya girmissiniz. Tesekkurler.
Bir sorum olacak. Diyelim ki firefox (8080 portunu kullaniyorsa) onceligini
onemli yapip
ktorrentin kullandigi portun onceligi hakkinda birsey yapmazsak ktorrent
yine somurur mu?
yoksa firefox canavar gibi calisir mi? :)

17.04.2007 tarihinde Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> yazmış: