[Pardus-kullanicilari] amsn hakkında

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
15 Nis 2007 Paz 17:25:31 EEST

15.04.2007 tarihinde Orhan Polat <orhanpolat at gmail.com> yazmış:

> Yeni baslik acmadan devam etmek istedim. Ben bu son surum olan amsn0.97byi indirdim. Kurdum. Kullaniyorum
> Aslinda kullanamiyorum desem daha dogru olur. Cunku 2 dk da bir kapaniyor
> kendi kendine.. isin sebebini anlamadim
> Eskiden de kapaniyordu. Ben de cache de kaydedilen resim- konusma
> kayitlarini siliyordum, daha sonra biraz daha
> uzun kullanabiliyordum. Ama bu sefer cok fazla kapanmaya basladi. Oyle ki
> bazen aciyorum.Sifreyi giriyorum. Baglanir
> baglanmaz kapaniyor. Bunun sebebi ne olabilir ki? Hepimizde de boyle mi
> oluyor yoksa..Kullanicilarin yorumlarini bekliyorum

> [...]

az önce "svn up" komutuyla güncelledim. aynı sorun bende de oluştu.
konsoldan çalıştırdığımda verdiği hata:

Selim at asus ~ $ amsn
*** glibc detected *** double free or corruption (!prev): 0x097c2128 ***
İptal edildi
Selim at asus ~ $

ilk güncellemede düzelecektir, svn sürümü kurduğumuzdan böyle şeyler
normaldir,
zaten baştan bunları göze almıştık...