[Pardus-kullanicilari] amsn hakkında

Orhan Polat orhanpolat at gmail.com
15 Nis 2007 Paz 17:18:14 EEST

Yeni baslik acmadan devam etmek istedim. Ben bu son surum olan amsn0.97b yi
indirdim. Kurdum. Kullaniyorum
Aslinda kullanamiyorum desem daha dogru olur. Cunku 2 dk da bir kapaniyor
kendi kendine.. isin sebebini anlamadim
Eskiden de kapaniyordu. Ben de cache de kaydedilen resim- konusma
kayitlarini siliyordum, daha sonra biraz daha
uzun kullanabiliyordum. Ama bu sefer cok fazla kapanmaya basladi. Oyle ki
bazen aciyorum.Sifreyi giriyorum. Baglanir
baglanmaz kapaniyor. Bunun sebebi ne olabilir ki? Hepimizde de boyle mi
oluyor yoksa..Kullanicilarin yorumlarini bekliyorum

iyi calismalar

14.04.2007 tarihinde onder uysal <onderpardus at gmail.com> yazmış: