[Pardus-kullanicilari] Airties WUS200 sorunu Cozuldu

HAKAN ARIN hakanarin at gmail.com
11 Nis 2007 Çar 02:02:21 EEST

Airties'ın Linux desteği konusunda size katılıyorum(Bu arada firmanın
ndiswrapper ile olsa da Pardus üzerinden donanımlarının kullanımı için bir
belgesi var.). Ancak şunu belirteyim ben epeyce bir süredir ndiswrapper ve
orjinal airties wus-200 sürücüsü ile wpa destekli bir biçimde internete
girebiliyordum. Hatta artık network manager üzerinden bile wpa desteği ile
nete girebilmekteyim.

Üstelik bu donanımla birlikte gelen cd'de bulunan sürücünün yanı sıra
internet üzerindeki sürücü ile de internete girebilmiş durumdayım. Yani
mutlaka yanlış yapmış olduğunuz birşey olmalı diye düşünüyorum.

Neyse. Önemli olan hali hazırda gerçek Linux sürücülerimizin olmasının
gerekliliÄŸidir. Ne kadar ilgileniyorlar bilmiyorum ama ben gerekli talebimi
Airties firmasına ilettim. Muhtemel diğer alacağım ve linux sürücüsü olmayan
donanımlar içinde aynı şekilde davranmaya devam edeceğim. Sonuçta bunun bir
kırılma noktası olacaktır. Yani firmalar talepler üzerine sürücü çıkaracak,
sürücünün çıkmasıda daha fazla linux kullancısı için bir bahane olacaktır ve
bu saadet zinciri böyle devam edecektir. :D

Herkese kolaylıklar diliyorum.