[Pardus-kullanicilari] kullanma kılavuzu

özgül bektaş ozgulbektas at gmail.com
10 Nis 2007 Sal 21:59:03 EEST

Merhaba,
Pardus işletim sistemini deneme ve öğrenme amacıyla ikinci bilgisayarıma
kurdum. Pardus işletim sistemi ile ilgili bir sorun olduğunda, grubunuza
yazarak çözüm bulmaya çalışıyorum. Yazılı kaynak olarak elimde sadece byte
plus dergisinin çıkardığı ve kurulum cd'sini de içeren pardus dergisi var.
Oradan da yararlanmaya çalışıyorum.
         Ancak benim dileğim ve önerim, ısrarla kullanmak için çaba
gösterdiğim ve desteklediğim pardus işletim sisteminin, çalışma düzeni ve
sorunların çözümü konusunda, elimde bir kullanma kılavuzu olmasıdır.

        Bu konuda çalışma yapılıp yapılmadığını ve varsa böyle bir kaynağı
nereden ve nasıl bulabileceğimi bildirirseniz sevinirim. İyi çalışmalar
dileğiyle... Av. Özgül Bektaş