[Pardus-kullanicilari] Ynt: Görev Çubuğum Kayboldu

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
10 Nis 2007 Sal 21:43:59 EEST

Sorunum ortadan kalktı, ilgilenen dostlara teşekkürler...

From: "hadildonmez" <hadildonmez at mynet.com>
Subject: [Pardus-kullanicilari] Görev Çubuğum Kayboldu
To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr

Merhaba.

Dün forumda gördüğüm bir tarifi uygulayarak kbfx kurdum ve görev
çubuğumu bana çok keyif veren hoş bir görüntüye kavuşturdum. Ancak
(forumda anlatıldığına göre "Programlar"
menüsünün diğer
dağıtımlardakinden farklı olması nedeniyle) kbfx başlat menüsünde
uygulamalar görünmüyordu. Düzenlemek için çubukta kbfx başlat menüsünü
kaldırmadan yeni bir KDE başlat
menüsü açıp programlar başlığını ortadan kaldırdım...

Çubukta yeni açtığım KDE menüsünü kaldırdığımda sorunumun ortadan
kalkacağını düşünüyordum. Ama tam tersi oldu... Onu kaldırdığım an KDE
çöktü uyarısı verdi ve çubuğum kayboldu...

Birkaç kez yeniden başlattım, tasmayı açıp panel ayarlarıyla oynadım ama
geri gelmedi. Üstelik başarabildiklerimi çok beğendiğim için çubuğun bir
ucuna "nazar boncuğu" bile kondurmuştum... :)

Sınırsız kapasite Mynet
email’de! Hemen tıklayın!