[Pardus-kullanicilari] Fwd: Acilis sirasinda X sunucunun kendiliginden baslamasini engellemek icin ne yapmali?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
10 Nis 2007 Sal 18:49:16 EEST

Arkadaşım
Listeye üyeliğimin başladığı günlerde hotmail adresimle yazışıyordum ve her
attığım mail i gelen kutumda görebilirken daha sonra mail adresimi gmail
olarak değiştirince gönderdiğim maillleri göremez oldum ve gönderilen
mailler bölümünde yer alıyor.Bu özellik gmail e has sunucudan
kaynaklanmıyor.Mailiniz gönderilmiş ise giden mailler içinde
görebilirsiniz.İyi günler

10.04.2007 tarihinde Murat BUYUKKAL <buyukkal at gmail.com> yazmış: