[Pardus-kullanicilari] Fwd: Acilis sirasinda X sunucunun kendiliginden baslamasini engellemek icin ne yapmali?

Murat BUYUKKAL buyukkal at gmail.com
10 Nis 2007 Sal 17:01:25 EEST

Ahmet Bey tesekkur ederim hatirlatma icin :)

liste ve gmail konusunda yine basa donduk :(

gmail'den gonderdikten sonra mesajin tekrar gmail'e donusu arasinda olay
liste sunucuda cereyan ediyor.

Bu cumlede mana eksikligi var. Ikna olamayisimizin sebebi burda "> gelen
kutunuza koymuyor".

gmail kendisine listeden gelen bir mesajin; onceki adimlarda yine ayni gmail
hesabindan (ya da liste hesabindan her neyse.. ) gonderildigini nasil
anliyor da killik yapiyor? :) Belki de liste sunucu da bir sorun var?

Soyle bir dogrulama yapip sizlerle paylasacagim; gmail ile degil de yahoo
ile uye olacagim, bakalim attiklarimiz geliyor mu..

Selamlar..

Not: Bu arada konu kaynadi, pardus'un sunucu surumu elimizde yok henuz, bu
yuzden 2007.1'i sunucu olarak kullanmak istiyoruz. X'i engelleyemedik
henuz...