[Pardus-kullanicilari] wus 300

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
10 Nis 2007 Sal 17:36:58 EEST

Merhaba,
Evet eminim, Airties WUS200. Ndiwrapper kullanıyorum. Airties'ın kendi
sitesinden indirmiştim sanırım. Ama çok uzun zaman oldu. Yani Ocak veya
Aralıktan beri, 4 ay. E-postanızı gördüm, teşekkürler.. Eğer bizde de benzer
bir durum ortaya çıkarsa uygulayacağız artık. Dediğim gibi bazen çakışmalar
olabiliyor sanki. Hatta, uygun olmayan bir sürücüyle yarım yamalak bile
çalıştırabiliyorsunuz kartınızı. Hayırlı olsun =)

10.04.2007 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> yazmış: