[Pardus-kullanicilari] wus 300

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
10 Nis 2007 Sal 17:29:02 EEST

Selam Ahmet Bey,

O cihazin WUS200 olduguna emin misiniz? ndiswrapper mi
kullaniyorsunuz? Hangi surucu ile? Yoksa dogal bir surucu mu var?

Bende calismadi ne yazik ki siteden indirdigim surucu ve ndiswrapper.
Ben de biraz ugrastim cozumu USRobotics'in bir surucusunu kullanmakta
buldum. Konu ile ilgili bir postayi da az once listeye attim.

Kolay gelsin,

Emre