[Pardus-kullanicilari] Fwd: Acilis sirasinda X sunucunun kendiliginden baslamasini engellemek icin ne yapmali?

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
10 Nis 2007 Sal 16:58:09 EEST

10.04.2007 tarihinde mengucek at gmail.com <mengucek at gmail.com> yazmış:

> merhaba..
> onur bey der ki :)

> bile)

Onu biliyorum, gönderir göndermez Gönderilmiş kutusuna atıyor, ancak
listeden ikinci bir kere aynı iletinin gönderilmesi durumunda yutması
ilginç, çünkü gönderilmiş postalar kısmında 2 tane aynı iletiden olması
gerekirdi eğer gönderiliyor olsaydı. Ya gmail yutuyor, ya da ikinci kopya
gelmiyor.

Neyse başlığın dışına taşmayalım. Murat Bey Açılışta X'in başlamasını
engellemek istiyordu :)