[Pardus-kullanicilari] Fwd: Acilis sirasinda X sunucunun kendiliginden baslamasini engellemek icin ne yapmali?

Orhan Polat orhanpolat at gmail.com
10 Nis 2007 Sal 16:49:35 EEST

Onur Bey bu konuda bi yonden hakli.Fakat dedigim gibi listeden gelen
mailleri bir etiket olusturup hepsinin bu etiketin oldugu yere gelmesini
ayarladigim zaman benim attigim mailler, hatta actigim konular bile direk
olarak ayni etiket icerisine gonderiyor.
Illaki kendi maillerinizin de gelmesini istiyorsaniz bu bir yontem
olabilir(mi bilmiyorum ama bende ise yaradi :) )

10.04.2007 tarihinde mengucek at gmail.com <mengucek at gmail.com> yazmış: