[Pardus-kullanicilari] wus 300

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
10 Nis 2007 Sal 00:52:02 EEST

Selam,

Ben de 2 gundur wus200 ile ugrasiyorum, sinir oldum. Airties'i buradan
kiniyorum. ndiswrapper ile de duzgun calismiyor, aga baglanip ip
adresini de aliyorum ama 5 saniye sonra iptal oluyor paketler gidip
gelemiyor.

chipset'inin ne oldugunu bilen var mi? belki bi yerlerden surucu
buluruz adam gibi...

selamlar,

Emre