[Pardus-kullanicilari] wus 300

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
7 Nis 2007 Cmt 11:26:32 EEST

07.04.2007 tarihinde daliozkan <daliozkan at mynet.com> yazmış:

>   arkadaşlar bir haftadır wus 300 kablosuz ağ adaptörünün
> sürücülerini yüklemeye çalışıyorum ama maalesef başaramadım.
> tarifler ve komutlar gerçekten çok karmaşık ve benim gibi amatör
> kullanıcılar için işkence gibi.lütfen tarifleri basitleştirelim ve
> ayrıntılandıralım.
>  yardımlarınız için teşekkürler!

ilk olarak "ağ yöneticisinde" adaptörünüzün görünmediğinden emin olun.
görünüyorsa zaten tanımıştır.
direk bağlanırsınız.

görünmüyorsa buradan sonrası anlayanlar için gerekli bilgileri sunmanıza
bağlı. cihazınızı takın.
ilk olarak bir konsole açın, su komutunu verin ve sorduğu parolaya root
parolasını
girin. komut satırının sonu diyez (#) işaretine döndüyse tamamdır.
ardından lsusb komutunu verin. bu komutun çıktısını buraya yazın bilenler
yanıtlayacaktır.
mesela benim için bahsettiğim komutlar şu şekilde:

Selim at asus ~ $ su
Parola:
asus Selim # lsusb
Bus 004 Device 001: ID 0000:0000
Bus 005 Device 001: ID 0000:0000
Bus 005 Device 002: ID 0b05:1712 ASUSTek Computer, Inc.
Bus 003 Device 001: ID 0000:0000
Bus 002 Device 002: ID 046d:c016 Logitech, Inc. M-UV69a Optical Wheel Mouse
Bus 002 Device 001: ID 0000:0000
Bus 001 Device 003: ID 174f:a311
Bus 001 Device 001: ID 0000:0000
asus Selim #