[Pardus-kullanicilari] başlangıçta "PCI: BIOS Bug MCFG area at e00000 is not E820 reserved" mesajı

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
9 Nis 2007 Pzt 19:20:27 EEST

Merhaba,

Bu mesaj çıkan bilgisayarlarda problem yaşadım:

Kimisine hiç kurulum mümkğn olmadı. zira bios unda apm disable gibi bir
seçenek yoktu. Masaüstü bigisayarımdadabu seçenek çıktı. Bios tan apm
v.syidisable yapınca bu mesajın çıkmasına rağmen kurulumu
yapabildim.Aksi halde bu mesajda kalıyordu. Bios hatasından gibi cevaplar
aldım; ama bu bana pek inandırıcı gelmedi. Zor bela kurduğum makinada bu
mesaj hala çıkıyor ancak bu kezde bilgisayarım kapanmıyor. Kapat dediğimde
ekran kararıyor ancak pc nin fanı v.s çalışıyor. Elle güç düğmesinden
kapatabiliyorum.  Aman derdime bir çare :(

03.04.2007 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: