[Pardus-kullanicilari] k3b guncelleme

Ferhat Çiçek pardus at sadecebilgi.com
3 Nis 2007 Sal 20:33:24 EEST

selam....

03.04 tarihli guncellemeleri yaptım..guncelleme sonrasında k3b kullanmam ve
data dvd hazırlamam gerekti....

yakma islemi sirasinda bir kac denememde dogruluk testini isaretledim. k3b
dogruluk testine basladigi sirada donup kaliyor... bir kac denemede dogruluk
testini iptal ederek denedim yazma islemi sorunsuz olarak gerceklesti
bilgisini alıyorum ancak dvd leri surucuye koydugumda tum dvd leri bos dvd
olarak gormekte... benzer durum kalip yazma isleminde de karsialasiyorum...

bu soruna ilave olarak guncellemeler sonrasında yazma hızı olarak gozuken
degerler otomatik ve medyanın destekledigi maksimum hız... dusuk yazma hizi
seçenekleri gozukmemekte...

benzer durumla karsilasan oldumu.. sorun ne olabilir...

su an yazma islemi icin işletim sistemi degistirdigim icin log dosyasını
gonderemiyorum. (log dosyasında hata mesajı gozukmemekte)

iyi gunler...