[Pardus-kullanicilari] googleearth

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
9 Nis 2007 Pzt 02:11:33 EEST

On Monday 09 April 2007 01:44:13 Orhan Polat wrote:
> farklardan birisi Section Module altindaki
> Load "synaptics" satiri

burası benim touchpad ile ilgili

> bir de
> Section "Monitor" altindaki
>
> # 1280x800 @ 60Hz,  49.62 kHz hsync
>     Mode "1280x800"
>         DotClock     75.42
>         HTimings  1280 1304 1384 1520
>         VTimings  800 803 806 827
>     EndMode

burasıda ekranım 15,4 wide screen LCD olduğu için :)
bence X1300 için 3B desteğini internetten araştırın. birde xorg içinde
composite enable satırının başında # var mı? ati sürücüleri ile composite
çalışmıyor, umarım sorunun çözümünü buluruz.
Keşke ATI kullanmıyor olsaydık :(