[Pardus-kullanicilari] googleearth

Orhan Polat orhanpolat at gmail.com
9 Nis 2007 Pzt 01:44:13 EEST

farklardan birisi Section Module altindaki
Load "synaptics" satiri

bir de
Section "Monitor" altindaki

# 1280x800 @ 60Hz,  49.62 kHz hsync
    Mode "1280x800"
        DotClock     75.42
        HTimings  1280 1304 1384 1520
        VTimings  800 803 806 827
    EndMode

satirlar.. Acaba bunlar 3B destegi saglayabilecek satirlar midir? Eger degil
ise baska bir sorun var gibi gorunuyor. Belki de
benim kullandigim ekran kartindan(ATI MOBILITY RADEON X1300) kaynaklanan bir
sorun olabilir..

09.04.2007 tarihinde Kubilay KOCABALKAN <kubilay at kocabalkan.net> yazmış: