[Pardus-kullanicilari] Herşeyi denedim Pardus hala kapanmıyor..

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
8 Nis 2007 Paz 23:08:45 EEST

xorg.conf dosyasındaki apm=power-off kaldırın.
Bios Power manager ayarlarınızda bulunan
ACPI, or Advanced Configuration and Power Interface
**seçeneğini kontrol edin.

daha fazla detay için

http://hardwarehell.com/articles/power.htm

son olarak
ubuntu live cd ile aynı sorun var mı dener misin?

kolay gelsin.

08.04.2007 tarihinde Alper Somuncu <alpersomuncu at gmail.com> yazmış: