[Pardus-kullanicilari] Herşeyi denedim Pardus hala kapanmıyor..

Alper Somuncu alpersomuncu at gmail.com
8 Nis 2007 Paz 20:54:59 EEST

BIOS'ta power managment kısmı enable.. ayrıca apm=power-off  kısmını da
xorg.conf a ekledim..Pardus / Tasma / Sistem seçenekleri / Kullanıcı
yöneticisi kısmında powerda tik var.. fakat yine aynı sorun fakat bu sefer
ekran da kapanmıyor daha önceden ekran kapanıyor fakat ışıklar yanık
kalıyordu.. başka ne yapabilirim??
08.04.2007 tarihinde Ahmet Emre Aladağ <aladagemre at gmail.com> yazmış: