[Pardus-kullanicilari] inca uds54 wireless adaptör

kerim acar drkerim at gmail.com
6 Nis 2007 Cum 20:46:25 EEST

iyi günler arkadaşlar,

pardusun yeni ve hevesli bir kullanıcısı olarak size 3-4 aydır çözemediğim
bir sorunu bildirmek istiyorum.yardımlarınız için şimdiden
teşekkürler.evdeus robotics kablosuz modemim var ve diğer odadaki
pardus kurulu
bilgisayarımda kablosuz ağı almak için inca uds54
wireless adaptör kullanıyorum ama 3-4 aydır kurulumunu
yapamadım.birçokforumu okudum birçok yazı takip ettim herşeyi denedim
ama bir türlü
tanıtamadım.bu süreçte pardusu yavaş yavaş öğrendim ve diğer problemlerimi
çözebiliyorum ama wireless adaptörü tanıtamadım.yardımlarınız için
teşekkürler.

kerim acar
izmir